Карбюратор газ-бензин для генератора 4 кВт-8 кВт
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Карбюратор комбінований NG/LPG газ-бензин для генератора 4 кВт-8 кВт (механізм важільний)
Видозмінний карбюратор, який технічно доопрацьований для можливості під'єднання бензину й газу поперемінно. Газовий комплект встановлюється замість штатного карбюратора та дає змогу працювати генератору на трьох різновидах палива поперемінно: бензин, балонний газ, магістральний газ. Витрата газу — 350-400 г/кВт.
Газовий карбюратор для генератора має маркування NG/LPG (NG — природний (магістральний) газ, LPG — пропан/бутан), отже, може працювати як із пропаном/бутаном, так і зі звичайним магістральним газом.
Однак врахуйте, що генератору для нормальної роботи потрібен тиск 2 атмосфери (під'єднувати до балона ТІЛЬКИ через редуктор), на жаль у нашій магістральній газовій мережі тиск зазвичай нижчий, тому гарантувати ідеальну роботу генератора від природного газу складно (зазвичай за маленького тиску він не здатний видавати номінальну напругу). У разі з пропаном/бутаном таких проблем немає й газовий редуктор (карбюратор) працює ідеально.
ОПИС
Карбюратор газ бензин для генераторів 4-8 кВт (механізм важільний) |
188F 190F |
Для генераторів 5+ кВт |
D=27 мм камера впуску палива |
Кріплення 61 мм (якщо міряти штангелем) |
З електроклапаном двигуна 188F-190F-192F |
Карбюратор газ бензин генератора |
Вага 600 г |
ТИП ТОПЛИВА
NG — природний (магістральний) газ |
LPG - пропан/бутан |
За плюсової температури генератор можна запускати як на бензині, так і на газі. Запуск генератора на бензині може бути актуальним за мінусової температури.
Після запуску генератора на бензині необхідно перекрити бензиновий кран на баку, відкрити жовтогарячий газовий кран на карбюраторі. Генератор перейде на газ. Після цього необхідно злити залишок палива з поплавцевої камери карбюратора за допомогою крана.
Під'єднати генератор до магістрального газу можна через трійник і шланг до карбюратора. Такі роботи необхідно довірити кваліфікованим фахівцям.
Під час під'єднання до магістрального газу використовується шланг діаметром 16 мм перехідником на 10 мм. Інакше якщо шланг на всій довжині буде діаметром 10 мм, особливо якщо відстань більш ніж 3-4 м, генератор може «задихатися». Газ не встигатиме надходити до карбюратора.