Двигун бензиновий з електростартером 177FE TATA (вихід вала під шпону, 25 мм) 9 л.
Двигун бензиновий з електростартером 177FE TATA (вихід вала під шпону, 25 мм) 9 л.
Умови повернення та обміну
10 301,30 ₴
В наявності
Доставка
Нова Пошта
За тарифами перевізника
Укрпошта
50 - 100 ₴
Оплата
Оплата на картку «Приватбанк»
Післяплата
Оплата на картку Visa, MasterCard, Maestro
Опис
Бензиновий двигун з електростартером 177FE TATA (вихід вала під шпонку, 25 мм) — працездатний, високопотужний пристрій, що є джерелом енергії для різної техніки. Він вирізняється надійністю і високою якістю. Втім, як і інші моделі цього виробника.Виробництво TATA є в Китаї, воно здійснюється на сучасних заводах, обладнаних новітніми технологіями. Тому відповідність світовим стандартом — ключова особливість цього приладу. Його можна сміливо купувати, не боячись несподіваних поломок.ЗастосуванняЦей агрегат застосовується як в агробізнесі під час оброблення полів і роботи в садах, так і в будівництві, а також з промисловою метою. Вихід вала під шпону говорить про те, що найчастіше його встановлюють на мотоблоки. Хоча можлива сумісність і з іншою технікою. Наприклад, культиватори, електрогенератори, мотопомпи та інше.Потужність 9 кінських сил вважається вельми чималим показником, тому вказаний агрегат легко впорається з обробленням територій великого розміру. Його можна тривалий час експлуатувати без перерви.Принцип роботиРозберемося з пристроєм і принципом роботи цього одноциліндрового чотиритактного приладу.Його робочий цикл складається з чотирьох тактів (або етапів): впуск, стиснення, робочий хід, такт випуску. Чотиритактний принцип роботи безпосередньо говорить про його економність щодо витрати палива.Цей агрегат вирізняється високим коефіцієнтом корисної дії. Одноциліндрова конструкція має досить простий пристрій, якщо порівнювати з багатоциліндровими аналогами. Тому його досить просто експлуатувати, а також ремонтувати в разі несправностей. Деякі власники усувають легкі неполадки самостійно.Треба зазначити, що двотактні двигуни менш екологічні. Вони заборонені до експлуатації в країнах Євросоюзу, а також у США. Дизельні пристрої також виділяють під час роботи більше шкідливих вихлопів. Тому бензиновий чотиритактник пропонує оптимальне співвідношення ціни та якості.Під час функціонування це та інші подібні пристрої можуть сильно нагріватися. Однак завдяки системі охолодження повітряного типу в цій моделі цього не відбувається. Прилад працює без перегрівання навіть у несприятливих умовах (находження на сонці, запиленість атмосфери).Ручний тип старту не призводить до труднощів роботи з цим двигуном. Він швидко й без зусиль заводиться, після чого здатний тривалий час працювати без перерв.Переваги
- поряд із можливістю експлуатації на морозі або в умовах запиленості, цей пристрій вельми економічний. Витрата палива в нього низька, що сприятливо позначається на фінансовому боці обслуговування;
- якісне складання всіх вузлів і компонентів робить прилад надійним, стійким до зламання та інших несправностей;
- вдале співвідношення ціни та якості робить цю модель популярною серед користувачів з усього світу;
- порівняно невелика вага та габарити. Вказівну модель легко транспортувати, а зі встановленням можна впоратися поодинці.
- гарантія на цей апарат становить один рік, тобто 12 місяців.
Характеристики
Код товару
5551
Виробник
TATA
Гарантия
12 месяцев
Внутренняя резьба
М8
Страна-производитель
Китай
Двигатель
177FE
Тип двигателя
Одноцилиндровый, четырехтактный, OHV25
Объем топливного бака, л
6
Тип старта
Ручной, Электрический
Система смазки
Разбрызгивание
Тип топлива
Бензин
Рекомендуемое масло
SAE 10W-30
Скорость вращения, об мин
3600
Габариты упаковки, мм
480х445х515
Мощность двигателя, л.с.
9
Ход поршня, мм
58
Система зажигания
ТСI (транзисторное магнето)
Вес (кг)
23.5
Степень сжатия
8.2:1
Охлаждение двигателя
Воздушное
Максимальный крутящий момент, Нм
16
Расход топлива, г кВт*ч
374
Расположение вала
Горизонтальное
Диаметр цилиндра, мм
77
Объем масла, л
1.1
Объем двигателя, см
270
Выход вала
Под шпонку 25 мм
Диаметр шпоночной части, мм
25
Длина шпоночной части, мм
60
Ближайшие к валу отверстия КПП
80 80
Вращение, со стороны ручного стартера
Правое (по часовой стрелке)
Общая длина вала, мм
70
Отверстия крепления двигателя ДхШ, мм
195 90
Тип воздушного фильтра
Сухой
Максимлаьная мощность, кВт л.с. об.мин
6.6/9/3600